Udvalget består af udvalgsformand Michael Leest og udvalgsmedlemmerne er Daniel Sørensen, Sandra Dahl Jepsen og Line Elise Nobis Hansen.

Sæson 23/24 har været en god sæson med stor opbakning til både forældre/barn-holdet, minimix (tidl. Børnehavehold) og de to springhold. Dette er vi meget glade for.
Christina Aarup Dahse har overtaget forældre/barn-holdet fra Line og har fortsat Frida og Ellen som hjælpeinstruktører. Line har sammen med Sandra og Stine Niemann overtaget det tidligere børnehavehold fra Marianne Kjær og har valgt at omdøbe det til Minimix. På dette hold startede vi med 3 hjælpeinstruktører, som desværre blev reduceret til to ila. sæsonen. Vi er glade for hjælpen fra Milla og Naomi. Michael Leest er fortsat med de to springhold, som er delt i to og har fået hjælp fra både Daniel og Sandra og hjælpeinstruktør Ida denne sæson. Vi glæder os til opvisningen d.23.3.24!

Jonnas motionsgymnastik kører fortsat med 10 tilmeldte.
Kampsport stoppede efter sidste sæson, pga. for få tilmeldte.

Sidste sæson startede vi med hjælp fra DGI et hold op, som blev til ”Aktiv onsdag”. Dette hold er for alle der har lyst til motion og bevægelse. Jonna og Inger er fortsat tovholder på dette hold og der er forskellige aktiviteter såsom curling, bedste volley, floorball, mm. Alle er velkomne.

Christina Aarup Dahse startede to nye hold op i sidste sæson, som var Hit Fit Dance for både børn og voksne. Holdet for børn valgte vi dog at lukke igen pga. for få tilmeldte, men vi har beholdt Hit Fit Dance for voksne, hvor der er 10 tilmeldte. Dette hold kører hver torsdag kl.19.15 i den lille sal.

Sandra, Stine og Line kom med en ide om et gymnastikevent, som fik navnet ”Superkrudt”. Dette mødte opbakning og blev stablet på benene ila. December og gennemført d.30.12.23. Thomas Købmand sponsorerede diverse snacks og drikkevarer til vores bod og der skal lyde en meget stor tak for dette.
Vi talte os frem til at 80 glade og aktive børn (+ forældre) havde besøgt os i løbet af de to timer vi havde åbent!
Vi har endnu et event i støbeskeen i foråret, hvor vi planlægger at lave noget for både 1-5 årige og 6-10 årige.

Vi glæder os til opvisningen lørdag d.23.3.24 og håber på stor opbakning og mange gymnastik glade børn.

Tusinde tak for en god sæson!
På vegne af gymnastikudvalget,
Line Elise Nobis Hansen